vineri

poftele bolanvului si ideiile idiotului

sunt grav bolnav , sufar de "dormita cronica, acuta " cred ca mai bine de 50% din timp saptamana asta am dormit, alaltaieri am dormit, aseara am dormit...e chiar bine, ca ma simt bine , odihnit , dar cat sa dormi?mai naspa e ca imi place sa dorm , sa ma iau la tranta cu plapuma sau sa ma mangaie perna pe fata :P . al naibii de trist e ca as fi putut face orice altceva cu timpu' meu , ca sincer consider somnu' asta la ore in care de fapt nu'i nevoie o pierdere de timp, ce'i drept o pierdere de timp placuta .asaaaaa.
m-am sculat cu un mare chef sa beau bere ! ! ! la ora 7:30...cu siguranta e ceva nepotrivit in poftele mele, dar asta'i adevaru'.si'as bea o mare halba de bere in cel mai urat si manelistic loc , si sa mananc mici d'aia care sunt serviti pe un dreptunghi de carton cu o lingura de mustar d'ala cu 10 mii si un colt de franzela :)) . acest loc se afla undeva pe lipscani :D , iar daca ati trait sub o piatra pana acum , n-aveti de unde sa stiti.
sunt pe felie intr-un mod extrem de curajos , sunt intr-o zi in care imi iese totul...nici nu stiu de ce ma mir , caci dupa 4 zile de stres (vorba vine , ca io's relaxat tot timpu') in care nimic nu pare sa inainteze de obicei , joi si vineri constati ca una cate una se rezolva.cred ca d'aia vreau sa beau bere asa de vreme, sau poate faptul ca ma incearca un sentiment foarte boschetaresc sa zic asa.as agrea ideea de a ma imbata cu bere intr-un loc d'ala mizer , cu niste prieteni mizeri :D.
da , stiu sunt foarte ciudat astazi, dar n-am sa zic altceva decat gandesc ca nu's scriitor, mi's doar povestitor, da nu de povesti .

Acum , cum eu imi petrec vreo 20,30 de minute zilnic pe Google earth, uitandu'ma prin lume , am ajuns in Muntenegru, mai exact intr-o statiune numita Kotor , care'i al naibii de atragatoare.pare-mi-se ca la "bombardatii" aia nici macar nu'i scump, si e de'a dreptul usor de ajuns...hai gata ca deja ma vad cu "pleskavica" in mana si cu p*l@ in sus la soare :))

Have a nice day bishez

Niciun comentariu: