luni

protest prostesc

nimic special huh?...asa'i astazi, nimic special.in drum spre birou, pe la metrou parca mergeam cu oamenii astia de cateva ore pe langa mine, la fel si in autobuz, parca stateam langa baba asta de cand lumea si pamantu' . parca prindeam radacini peste tot pe unde ma asezam.
sa fie oare febra domoala de care am parte de cateva zile incoace?sa fie ea cea care imi incetineste viata si simturile?i got no clue, dar una peste alta m-am plictisit acum, acum de dimineata.ceea ce ma ingrozeste, adica parca imi e greu sa ma misc sa-mi fac si treaba.hopaaaa, ca deja realizez ca defapt imi e mie lene...
al naibii ce weekend, ca n-am nici acum chef sa ma misc, am obosit de la stat degeaba, de la nemiscat.de la ploaia aia idioata care mi-a pisat nervii si m-a tinut in casa.de la patul pe care nu'l mai plac deja.dar al dracu ce-as sta'n el acum :P.
azi n-am chef sa iau nici o decizie , in legatura cu nimeni si nimic, azi n-am chef de responsabilitati, cred ca azi as vrea sa mi se spuna "Fa aia, fa ai'lalta!" sau ceva de genu'...n-am chef sa gandesc, as vrea doar sa fac daca se poate, cer mult?
mamama da ce post de protest plictisit am scris, nici nu stiu daca'i anti plictis sau pro plictis.cert este ca nu vreau azi nimic , nici sa primesc nici sa dau...sunt in acea stare in care pot linistit sa stau pe un taburete si sa fumez tigari sa beau cafele cu lapte all day long uitandu'ma pe fereastra la nimic, nimic interesant.atat de interesant incat s'ar putea sa chiar merite povestit :).

Cu respect, si prostest anti pliciseala : "i say hello!"

Niciun comentariu: