vineri

Cand te-ai simtit bine ultima oara?

Exces, da, exces grav de tot...Am avut niste zile, cum rar am avut parte in utimil timp.Acum imi asez fata frumos intre palme si incerc sa ma gandesc cum de am ajuns eu prin locurile prin care am colinadat oamenii cu care am stat si ce am facut.Eh, the deal is : am fost suficient de destept sa sun "some good old friends" carora in mod exceptional n-a trebuit sa le explic nimic despre ce si cum e cu mine, oameni care m-au simtit si parca si-au facut un target sa ne simtim bine zilele astea, and it was a blast.Firea mea "de casa" , sedentara a fost complet data peste cap de felul in care ne-am distrat , totul parca a fost neprogramat , spontan , si oriunde ne-am dus in urma noastra am lasat un party.Aveam noi un vibe in noi din nu stiu ce motiv, de se uita lumea la noi ca la felu' zece, niste zambete d'alea proeminente.Ideea e ca eram toti pe aceeasi unda , bausem tot ce se putea bea, de la sampanie, la wiskey, la vodka cu iz de portocale, la un peroni si-un shot de tequila...

Ce mi-a ramas mie in cap?Pai desi credeam ca bucurestiu asta inafara de figuri si impresii foarte scumpe de atfel nu ti ofera mai nimic din punct de vedere al distractiilor, s asta din cauza ca iesitul in ras pentru 90% in ei e ca un job cu targeturi precise, ca de exemlu : ies sa ma vada lumea ca's monden, k daca n'as iesi ar zice lumea ca am ramas fara bani.Imi iau masa la club si invit vreo 10 pizde cu care n'am nici o treaba si ne prefacem ca suntem super prieteni.Cu cel 1 sau 2 prieteni toata seara tinem paharele de sampanie la vedere(e un trend) sa vada lumea...Dupa care incep o brfa d'asta proasta cu baietii si fetele despre ce bani are ala , ce sarac e ala de fapt bla bla bla.Voi vedeti vreun fun in asta ??? ca eu unu nu...in primul rand ca n'am bani despre care sa vorbesc :)) si barfa n'a fost niciodata puncul meu forte , sunt "iesit in tema" mai tot timpul.Iar singura fita pe care o am la bautura e ca beau orice ... repede!

In fine , "fake fun" , despre asta e vorba dar am reusit printre oamenii aia sa ma simt super bine.Nu ma intelegeti gresit , n'aveam nici o legatura cu cei din jur , decat ca ii observam...eu ma bucuram ca mi-am vazut pritenii buni si vechi, c'am baut un shot cu ei...Mi-a trosnit in cap diferentele "iesitului" in oras dintre noi si cei de afara , in orasele mai cosmopolite...Stiti? ORICAT de multi bani ar avea "aia" se duc sa se distreze in oras si cand zic ca se duc sa se distreze , ei chiar asta fac, se simt bine cu toti si cu toate, n'au talente , desi ar avea bani pentru mai multe figuri decat ne putem imagina, ei socializeaza politicos si frumos, beau zambesc, neconditionat, stiu de ce sunt in club ! Of , mult mai avem muuult pana acolo.

Va las si imi incep treaba tarzie !

Audio Billy's - Way to long (Clean version)

Da , stiu ca azi e Audio Bully's la arenele romane, si da O SA MERG ! :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

hehe ce ma incearca un sentiment similar.



cine ar fi crezut...

:P

fac tot posibilul sa ma adun cu tine la o bauta zdravana dar pana atunci te mai las asa in suspans...


nici prin cap nu iti trece :)))

Mihai.T spunea...

ehehehehe , sunt open , open, to to everything, banuiesc eu cine esti...dar nu conteaza daca esti pe acelasi feeling ca mine si daca nu te cunosc ma petrec cu tine P

adinusa spunea...

audio bully's - ego war :D

Mihai.T spunea...

interesting :P again and again :D