sâmbătă

parking lot...vitan mal o_O

buna seara...da, nu's matinal si nici daca vroiam n'aveam cum, la ce soi de animal petrecaret am fost in ultimile 5 zile in care am dormit max 6 ore la un loc si am transpirat doua galeti...da, la mine se masoara in galeti :)) , dar daca tineti neaparat sa stiti cantitatea, ma gandesc la cele mai clasice dintre ele, aprox 10 litrii una.NU....aseara am refuzat cu obstinatie sa mai ies printr-un loc "monden", ma constrangea buzunarul si pe de'o parte nu cred ca m'as fi simtit bine , caci parca simteam nevoia sa boschetaresc...sa ma duc undeva , fara sa ma intereseze, si sa o ard dubios :D...DA , nu stiu de ce imi place termenul asta de a "o arde dubios"....in fineeeeeeeee.La 3 dimineata eram pe "noua" parcare din mall vitan, pe spate , pe jos, peste tot , cu ochii'n cer si cu stelele'n cap...eram cu'n prieten , tot ce era nevoie , total detasati, aerieni parca, din diverse motive, pentru unii usor de intuit :D, pentru altii eram doar cool xD ... ne'am machit rau, am povestit multe si, si, la un miment dat am tacut de parca ne spusesem tot, dar realizasem parca amandoi deodata ca ne era asa de bine in acel moment ca nu era nevoie sa mai zicem nimic, ca pur si simplu n'aveam ce sau mai important DE CE.ne-am inteles din priviri , eram impreuna la acelasi film pe care nu'l vazusem nici unu de mult, a classic :D.parca era perfect si parca nu mai vroiam sa ma ridic de pe jos, era betonul asa de confortabil si adierile vantului erau masaje blande dar bucuria maxima era rezultatul detasarii in acel moment de bine...chiar am vazut lucrurile altfel decat de obicei adica, foarte optimist si nu numai ca gandeam in profunzime, dar a fost printre singurele dati in care gandirea din acel moment n-avea nimic de impartit cu sufletul si sentimentele, nu s-au contrazis nu s-au luat la pumni la mine'n cap si suflet, m-au lasat pe mine in pace, erau pe aceesi unda si mie imi placea, parca amandoua imi jucau jocul...


ce-am realizat?...pai am avut liniste "adevarata"(vezi mai sus) si m-am vazut foarte succint si concludent pe mine in trecut, in toata splendoarea imbecilitatii care ma caracterizeaza si acum...doar ca atunci era parca mult mai proeminent, mi-am adus aminte de lucruri care am zis ca niciodata n'am sa le fac, si le-am facut :(( , si'mi pare rau ca nu m-am tinut de cuvant, simt ca m-am dezamagit.M-am vazut pe mine cand ziceam si mai important de atat , credeam cu tarie, "Frate eu nu am sa ma schimb!" ...eh si uite caci, cacatu' asta de viata profita de toate sansele si iti da ocazia sa te dezamagesti, chiar daca despre ce vorbesc eu n'are nici o relevanta cu persoana mea de acum si sunt niste lucruri marunte, trebuia sa ma tin de cuvant and i failed...mare lucru' s-antamplat , mi-a placut fiecare clipa cu spatele pe beton si cu ceru'n brate, ca a fost mai mult de atat.

nu's "melanCONIC" si nici prea mult pana acum, n'am fost dar cateodata ma mai intristez si eu pe mine.una peste alta vazand ce am scris, m-a luat o grimasa prin surprindere care pana la urmatorul "SI" se transforma deja in zambet, optimist si fericit, ca maine o sa mai aiba despre ce sa scrie.

ascultam si eu, ieri eram fericit, ceva vechi care imi aduce aminte de vechii mei prieteni.poate chiar va fac o surpriza :P asa ca here it goes :

Essential Mix 2004-09-12 - Dave Seaman

enjoy !

2 comentarii:

dana spunea...

imi place ce scrii...ma regasesc in multe din experientele tale,chiar daca sunt o oaie de import ;)...imi inveselesti dupa_amiezele(dimineata mea :))! ...pupici!

Mihai.T spunea...

merci frumos :) incep din nou sa traiesc, cred ca noul e asa de palpitant :P ... pup