miercuri

Shiny new

Hey , hey , hey...De ceva timp, "decudimineata" merge foarte bine, un cumul de sentimente si filozofii pozitive ma inconjoara ca o aura! Am mai spus-o si o mai spun inca o data sus si tare : IAR mi-am schimbat total viata...Ciudat pentru unii dintre voi care aveti o viata mai "sedentara" dar pentru mine aceste schimbari radicale si periodice tind sa devina un trademark.O fi faptul ca inca cresc, ca inca ma maturizez , ca inca descopar -who knows-.Una peste alta iar ma simt bine cu mine si sunt 100% sigur ca se datoreaza faptului ca in acest moment sunt in perioada in care pur si simplu incercarile mele de a-mi rezolva problemele dau roade si simt asta prin simplitatea fericiri ce ma caracterizeaza in ultima vreme...

Totu'i asa frumos cand e nou , parca e ziua mea si primesc cadouri!Colegii noi, biroul nou, stilul de munca nou, pantofii mei noi :D(list goes on in the same manner).Si daaaa, ma bucur de ele , le apreciez si il apreciez pe "ala de sus" ca ma lasa sa ma bucur de ele, ca ma lasa sa vad lucruile asa , k mi-a aratat lucurile acelea "neimportante","marunte" care chiar ma fac fericit.Acele lucruri care ma fac sa merg catre birou cu pasi din ce in ce mai apasati.

De curand in sufletul meu(da, am suflet) s-a lasat un gol, parca un gol greu, am stat m-am gandit am suferit (daaaa, era si cazul) pana cand m-a lovit direct si fix in spatele capului , intre urechi , in ceafa sau mai precis cred ca in cerebel.M-a lovit ca un "baros" : Golul din suflet poate reprezenta la randul lui ceva nou , ca un teren "afanat" gata sa fie arat, drept urmare trebuie sa'l privesc ca pe restul lucrurilor noi de care am povestit mai sus...sooooo double the joy!

Inca tot caut ceva, si oricat de fericit sunt acum , ceva imi lipseste...parca am nevoie de ceva mai mult suflet matur in simtiri dar totusi destul de nebun sa se arunce in spuma sentimentelor si sa se bucure in valtoarea lor.Ceva concret, ceva nemaipomenit de frumos ca si un "Te iubesc" care n-are nevoie sa fie rostit niciodata...ceva atat de palpabil incat si parul de pe maini sa simta bucuria cu care simti.Ah...deja o dau in "diverse" , de zici ca's emogay :P. Una peste alta n'ar trebui sa ma intereseze ca desi ma adresez voua eu scriu tot pentru mine.

De acum inainte voi pune la sfarsit o "recomandare muzicala" gen piesa zilei ... ceva cu ce m-am trezit , ceva care reprezinta feelingul meu in fiecare dimineata cand ma ustura pleoapele cand se dezlipesc sau feeling'ul pe care'l aveam cand ma trezesc cu fix 1 minut inainte sa sune ceasul :D ...Asa ca urmeaza o piesa in expectativa acestui weekend !

Audio Bully's - Face in the cloud

Bafta s-aveti astazi si totul sa va mearga din plin...v-am facut morocanosilor xD

Niciun comentariu: