marți

Checkpoints!

Noi oamenii tineri si cu constiinta "muncitoreasca" oricat de uber-cool am fi , n-avem cum sa nu ne integram in gloata pentru o vreme in fiecare zi, pur si simplu n-avem cum...Acu' am sa povestesc din punctul meu de vedere si strict despre mine desi stiu ca 90% din voi sunteti la fel ! xD Checkpoint, de ce? Primul Checkpoint+restul: plec de acasa din Vitan pana la metrou la Mihai Bravu dureaza 5 min sunt singur pe drum dar la metrou , deja gloata ma asteapta...da,da aceleasi oi, fiecare cu pata ei rosie :P...up in metrou cu oile mele...jos din metrou, tot cu oile mele! Dar, de aici sunt iar "unic" pana ajung la birou.Acum eu imi pun intrebarea cate dintre "oile" astea gandesc ca mine, despre mine in gloata.Pesemne ca sunt cateva.Ce ma face pe mine oaia neagra de cateva zile?Dar oare cati dintre noi intelegem ca in momentul in care trebuie sa "mancam" se atrag 1000+ de alte chestii care trebuie sa le facem in aceasta societate care ne diminueaza din "unicitate","coolness" whatever u wanna call it cu fiecare task pe care nu vrem sa il facem si care ne taie din timpul alocat creativitatii native , mostenite de la bunul dumnezeu aka soare aka buricul pamantului aka Allah and the list goes on.(imbirligata combinatie , stiu -_- )
CE SA FACETI???Nu stiu voi dar eu beneficiez de un spirit mai "shturlumbatic" super pozitiv , niciodata incruntat, asa ca in general am un zambet pe fata de mai toata lumea reactioneaza ca si Dracula cand vede lumina(desi posed niste porumb de nota 10+), lucru important caci gloata a sarit din schema pentru o secunda si intarzie la urmatorul checkpoint :-O .Si nu e singurul lucru pe care puteti sa il faceti, eu mai fac una alta , dar imi e rusine sa zic futu'i mortii masi de cantec , ca nici macar nu-mi place Britney Spears =)) .

Acuma deschide larg ochii , casca, pune-ti palmele in juru canii calde de cafea, soarbe odata, uita-te in jur si zambeste...poate si celelalte oi o vor face :P.

Uite ca scriu si adoua zi in blog...desi ieri eram mai mult decat excitat cand am facut blogul si am scris in el, de nu-mi venea sa ma opresc din scris , mi se parea ca am scris putin, aveam multe cugetari de "dropat"...dar eram la birou si imi venea sa-mi iau muza la pumni! Aseara same feeling :D , m-am calmat...

2 comentarii:

flashback spunea...

Pai ar trebui sa scrii si o a treia zi si o a patra si tot asa, asta neinsemnand k intri intr-un soi de rutina. Tine-o tot asa k esti pe drumul cel bun, fiule:)

Mihai.T spunea...

paaaai ... vorbeam de oi, da pana mea stie ce gandeste fiecare fiico :D.ms de incurajare