duminică

ordinea detaliilor

n-am mai putut...ieri seara, pur si simplu nu am mai putut sa fac altceva decat sa stau in pat, si sa adorm uitandu-ma la animal planet...cred.am avut un musafir aseara, a venit la mine cu vreo 6 beri, si'n jumate de ora le-a baut, nu m-am atins...toata lumea ma chema in oras la petreceri ieri, dar ei nu stiau ca eu nu mai am baterii, nimic, abia am fost in stare sa mananc fasolea lu' mama.si a dormit baiatu' vreo 14 ore si cica s'a refacut, dar de fapt m-am trezit transpirat si obosit de visele intense pe care le'am avut...pe bune ceva nu e natural, normal, whatever.cred ca m-am prjit rau zilele astea, ca am visat toata noaptea ca ma alearga un urs alb, sa ma bata , ca pe ala din film, Frankie Wilde cred...istovit pe la 12 m-am trezit cu un singur gand in cap, "de ce p*l@ mea fug eu de el?".m'am oprit si instant m-am trezit, de atunci ma tot gandesc la cat de miso e creierul nostru, cat de necunoscut e totusi noua oamenilor.de ce zic asta?nu stiu daca voi ati avut parte de multe vise d'alea atat de reale intrucat dupa ce te trezesti te uiti repede pe geam sa fii sigur ca esti acasa.ideea de baza e ca am fugit de ursu' asta prin toata lumea, inconjrul lumi frate, la un moment dat tin minte ca imi era frig si eram printre pinguini in antarctica, si nu dupa mult timp ma alergau si oamenii lu' Fidel Castro, nu ma intrebati ca nu stiu de ce :D , ideea e ca parea totul asa de real...dar mi-am dat seama ca de la atata discovery etc, cand visez...ce-am vazut pare real rau, de aceea e mare creierul nostru , ca si noua saracilor :P ne mai da ocazia sa visam asa ceva atat de palpabil si de'a dreptul unic...si parca influentat de personalitatea noastra...si credeti-ma ca ma multumesc cu atat pana acum , a fost misto.pacat ca am fost egoist si n-am uat pe nimeni cu mine.

CE AM INVATAT?...pai am invatat ca mai am inca o intrebare mare pe care trebuie sa mi-o pun...importanta , la care am sa petrec mult timp incercand sa aflu raspunsul!Iata si intrebarea : "La cat de studiat,cunoscut e creierul nostru, cum mama dracu' mai poate sa ne surprinda?"...o fi avand vreo mare legatura cu personalitatea noastra?sau oare cu personalitatea sufletului nostru? de ce sunt situatii in care creierul nostru ignora tot ceea ce tine de noi, si parca se straduie sa ne arate ceva? si atunci de ce iti raspunzi la niste intrebari simtind, dupa ce te-ai gandit cu "creieru'" mult si n'ai reusit?...

gata , nu va mai plictisesc , ca poate's doar un "fugit" si poate plictisesc/enervez :D dar simt ca trebuie sa ma gandesc cu sufletul la creier ! s'ontorc pe toate partile poate iese ceva si urmatorul titlu o fi EVRIKA :P ... acu va las cu'o piesa sa ajungeti mai usor sa'mi intelegeti starea "duminicoasa" :

The UN - What they want

cam atatea "cugetari" strasnice pentru astazi...intr-un viitor cand cresc :P am sa dau si cu opinii, pana atunci un mic sfat...filtrati tot , nu lasati nimic sa treaca pe langa voi, trust me totul e important si oridinea detaliilor e chiar palpitanta ;)

Niciun comentariu: