luni

Da.da.da...nou.nou.nou

Neatza!

Da...am mai avut o tentativa cu un blog, da, n-am scris decat de 2,3 ori in el, da, din nepasare si cumul de probleme la vremea aceea n-am scris...da, nu de mult am inceput ceva nou, cu totul nou, viata nou, munca nou, iubire nou, gen, wtf?...Da , cand incepusem celalalat blog era sau parea un moment de stabilitate pe toate planurile, apoi cu o mica problema ignorata...si lantul de explozii din trenul fericirii mele :-O m-am dus in jos rapid catre o situatie similara cu ce am mai trait.Trist dar inca o data a trebuit sa o iau de la inceput sa uit de toti si de toate, pe bune, sa caut putere in mine sa nu crap podeau cu capul si sa nu injunghiu cutitele cu inima, dar aceste randuri sunt spre fericirea mea o umila constatare a faptului ca n-am crapat si ca incep sa vad in fata din nou.

Incredibil cata putere poate omul sa gaseasca in el in unele situatii in care se trezeste, stiti voi , cand esti jos, si parca toate treptele sunt prea inalte , cand mergi pe strada si parca la fiecare pas cazi intr-o prapastie far fund, eh...nu mai continui...ca ma dau de gol , ca e clar ca inca nu m-am refacut, dar urmeaza fututi mortii matii de viata urmeaza sa te dreg grav de tot...am fost mic si prost si am halit tot ce era in jur, acum nu mi-a ramas nimic de facut decat sa construiesc si sa fac pentru mine, ca la dracu, CRED CA MERIT !

Acu ca v-am plictisit strasnic ma pun la treaba ca sunt la munca, si va rog spuneti ceva ca m-ar ajuta...

Acum eu am sa
gtfo - google it :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu te-am inspirat cu "strasnic"? daca da, sufletul mi se umple de bucurie.

Mihai.T spunea...

din pacate "strasnic" este unul din cuvintele mele preferate si care ma inspira...nu vad cum ai fi putut sa ma inspiri, dar multumesc ca ai trecut pe aici!