joi

Sa mor io'...

Sa mor io' daca am am chef sa scriu azi in blog...Sa mor daca am chef sa imi misc degetele =)) . De fapt am zis ca de data asta daca pot sa ma misc pana la birou oricat de beata ar fi muza mea, sau oricat de plictisit/obosit/terminat as fi, am sa scriu ceva in blog.Ehh, uite ca scriu si deja s-au adunat cateva randuri.

Contrar rutinei mele zilnice, ieri seara am petrecut strasnic, pana azi la 4 si ceva dimineata, m-am simtit bine , n-am mai facut de mult asta
si mi-a cazut bine , dar parca scriu in 2,3 bloguri deodata acum.Am capu' calendar , imi vajaie grav de tot...E prima zi in care apas pe "snooze" dupa multe zile'n sir .A 5'a oara cand am apasat , parca am apasat si pe'o parte din constiinta mea , curentandu'mi creierul care a realizat brusc si dintr-o data ca Mihai si corpul lui sunt in intarziere.M-a cuprins panica :)) ca nu sunt genu' care sa intarziu la birou, m-as simti prost cu mine insumi.Graba,graba,graba : nu mi-am baut cafeaua acas', m-am imbracat cu hainele de ieri , un semn de inteligenta,deoarece ma prinsesem ca ieri am fost constient cand m-am imbracat :)) , m-am spalat pe dinti cu stanga , ca la metrou sa mi se atraga atentia ca am ceva alb pe barba.Toate bune si frumoase dar de la Dristor incolo se uita o baba "pe mine" de zici ca eram intruchiparea lui Alain Delon...Imi iesea camasa pe la slitz, ma intelegeti? o_O.Ma doare'n p*)@ , ar merge la fel de bine si astazi si cu o punga pe cap :P ca dupa evenimentele de pana acum n-ar mai observa nimeni sau n-ar conta.

Toate bune si frumoase dar mai misto e ca astazi e programata o noua iesire/destrabalare in care ma voi imbata mai strasnic ca ieri si iar voi deveni prietenul cel mai bun al catorva persoane total necunoscute, aflate in jurul meu din pura intamplare si-am sa dansez pana cand am sa ajung ca un pliculet de ceai dupa ce a fost folosit si stors :P.

Mortaciune asa cum sunt acum , aproape ca am scris tot ce am avut de scris mi-am baut jumate de cafea , am inceput sa ma trezesc.Mult mai important ar fi de mentionat ca starea mea de euforie ce ma caracterizeaza in ultima vreme , mi-a revint chiar acum in timp ce scriu...zambesc , zambesc fericit ca'i o noua zi excelenta.Dar acum e tarziu asa ca toata lumea "Pe cai , ca se filmeaza!"

O piesa "de vara" in mintea mea de tanar e un soi de "oldies but goldies" :P

"Dilated Peoples - Worst Com To Worst"

Sa aveti o zi buna, cel putin la fel de buna ca si a mea !

Niciun comentariu: