luni

lebede'n rom

muahahahaha >:D am intrat in birou ca o furtuna, cu un chef inimaginabil de munca ... contrar asteptarilor, primele lucruri de importanta majora le-am rezolvat in 25 de minute, drept urmare imi permit sa scriu vreo 10 min in blog ca nu cumva sa imi vina sa zic despre mine ca nu's consecvent ca m'as oftica grav.in timp ce scriu fetele de la intrarea in birou sunt sigur ca se intreaba : "ce mama dracu' ne fute viata asta la 8:30 sa trimitem mailuri si sa sunam in stanga si'n dreapta...oare pentru el nu e luni dimineata?oare lunea nu e seaca pentru el?" . mmm, NU eu sunt prea pozitiv ca sa ma doboare feelingul asta arhicunoscut de "luni dimineata" , lunea am chef, ca stiu ca lunea am treaba, ca stiu ca ma asteapta o saptamana cu tot felul de probleme diverse, si credeti-ma viata "alternanta" gen "ma fac praf azi si maine's in birou" e chiar ok, mi-am resetat creierul zilele astea ca sa pot da toata saptamana randament maxim...din punctul meu de vedere, sau mai precis ma exprim asa : "ma doare in cot de multumirea sefului meu privind munca mea, eu muncesc pana's eu multumit ca doar nu vin la birou sa am de unde pleca".imi place felul meu asta de a fi, si stiu sigur ca si altora le place.gata da'o dracu de munca ca'i clar ca nu'i treaba voastra :P...

umpic de monotonie zilnica si perseverenta nu strica...nuuuu.nu, acum pe bune , nu , plus ca n'ai cum sa te feresti caci viata noastra intr'un mod exceptional(oare?) se bazeaza pe o rutina antologica , descrisa cat mai simplu astfel : "ma scol(da, eu si cu el ne sculam, de trezit mai incolo) , mananc,muncesc,ma culc - Bis" . ma'ntelegeti? ...am spus eu intr-un post mai acu cateva zile ca poti iesi din rutina cu o fata zambitoare si o atitudine pe masura, merge, dar se poate si mai bine.

Una peste alta privind monotonia si rutina sau mai bine zis "mecanica vietii" binenteles ca iar eram eu la metrou cu oile mele si ele cu mine...dar aaaazi, of azi, zambeam domol ma gandeam aiurea la nimic, pana cand ma loveste sarcasmul direct in frunte ca si podeaua cand esti mut de beat...imposibil, incep oile sa-mi click'ie'n cap.si eu care credeam ca muza mea homosexuala si obeza moare de plictiseala.aceasta pagina se numeste "OPINII STRASNICE" coae...da , opinii strasnice, nicidecum prologul nesimtit pe care l-am facut timp de o saptamana privind trairile mele neinteresante pentru oile mele.deeeeeci...

urmeaza de acum sa iau tzara asta la puricat cu ce-mi place si ce nu-mi place si de ce, ca'i defecta...stiu eu ce zic si stiti si voi suntem in mare parte o tzara de tot cacatul, dar mie'mi place si nu prea stiu de ce poate din acelasi motiv pentru care unii sparg o vaza si o numesc arta =)) .pe bune, tara noastra se afla in europa, pe buuuuune, n'ai zice c'am luat prea multe lucruri misto de la europa asta , ba din contra i'am improscat cu CACATUL nostru parca personal pana'n 2000, grav de tot...una peste alta io zic ca tiganii, oricat de rromi vor ei sa para tot romani sunt cat timp le-am permis sa tina umbra pamanturilor noastre si vice-versa cu romanasi cu care ma mandresc vedea'i'as pe toti 22 mil la stirile de la ora 5.pe bune, cum cacat sa ne mai spalam, noi rusinea, sau ma rog cum cacat sa mai prind eu ziua in care voi fi respectat in europa ca roman cand unii cu buletin de romania le manaca lebedele alora, adica, imagineaza-ti unii pititi intre niste tufisuri prin parc la panda si JAP se arunca aia prina lac dupa lebede si trosc le rup gatu si fug cu ele, pai sa fiu eu d'acolo cred ca as face crize de "apoplexie" nici macar crizele personale n'as apuca sau putea sa le fac.

TO BE CONTINUED...ca "i've freaked out a bit" si nu'i bine...

binenteles ca vin p'aci cu piesa mea de "sugerat" :

Kazi Ploae - 6 septembrie

lebede'n rom sau rom in lebede sau pe lebede, doesn't matter it's still whack ! :-|

s-aveti o zi numa' buna...si bafta la prins lebede :X

Niciun comentariu: