duminică

Franturi si pula mea...cred...

fiecare om se crede special, acum pe bune, fiecare dintre noi, in "putul gandirii" din adancurile creierului nostru , indiferent ca , constientizam sau nu, fiecare dintre noi e un mic manelsit !... da , un mic MANELSIT.calm, ca nu'i nimc rau in asta , cum nu'i nimic rau in a fi "uman" ! de ce zic asta?cu oricine ai discuta si oricat de mult ai respecta interlocutorul, in minte ta tot timpul e ceva de genu' "io's mai destept" sau "io's nustiu cum" , evident mai bun ca celalalt...difernta dintre noi si manelisti? noi prin educatie ne "domolim" aceasta gandire si chiar daca credem ca suntem centrul universului, nu ne exteriorizam asa si unii chair includem posibilitatea ca si altii sa aiba cel putin la fel din "valoarea" noastra :P .
asta'i gandire e duminica, calma si relaxata , cu' cafea'n fata si o tigara'n bot . stau si ma uit la perete si'mi vin idei...ciudat, dar dupa ce am facut cu mine aseara cred ca si televeizorul stins ma inspira.
una peste alta incerc sa-mi adun ideile, ca's prea multe si asta pot face doar in timp ce scriu, caci iar am reusit sa'mi rashchetez creierul la suprafata.asta'i oarecum epilogu' de sambata seara de cand s'a rupt filmul si totusi m'am plimbat printr-o gramada de locuri prin bucurestiu asta nebun...plimbat in acest moment inseamna ca imi aduc aminte mai mute faze din mai multe locuri diferite, dar ordinea si esanta lor , habar n'am..si nici voi n'ati reusi s'aveti habar.stiu ca urmeaza in urmatoarele zile sa descopar in spusele prietenilr ce'am facut .
franturi...am mancat, asta stiu , da pe la 4 asa, sau 6 nush, candva imediat dupa ce tarfa s'a tirat...o pofta nebuna de baut tarie nesimtita imi ciocanea'n frunte din nou...m-am luat la harta cu creierul si i'am zis "te fac , coae , asta vrei , asta primesti 'tuti mortii tai!!!", zis si facut o mica sticla de JB, la jumate , fara nimic altceva ca n'aveam bani...cred ca era 8 cand am facu gestul ala de greata dupa prima dushca de tarie...s'a uns si'n no time, ma plimabm pin casa roata gandidu'ma ce plm beau, daca mai beau, sau daca beau, unde ma duc...prea mult de gandit pentru acel moment...am ales varianta "suna un prieten!" , virgil iantu (creierul meu sau constiinta) imi zice constiincios "Sunteit sigur de alegerea facuta?"..."da bai pula,da, ziceam altfel daca nu?"... in 40 de min apare un prieten, primu' pe care l'am sunat , pe care nu'l vazusem de mult, parea chiar intrigat de o intalnire cu mine, si ca un aiat ce se afla n'a venit cu mana'n cur , si el cu jibica si cu niste redbull'uri .error.
ciudat, omu nu numa ca sa descaltat de conversi , da si-a dat jos si sosetele, n'am zis nimic, zic poate ii e cald plm...pe la 9 jumate, cred, noi 4 ca deja fiecare se dedublase hotaram sa iesim din casa...nu stiam unde si de ce mergem , si'n fata blocului ne-am us problema in timp ce eram in mijlocul drumului si faceam semn la taxiuri de aia ne claxonau si abia ne ocoleau, "unde plm mergem chiar daca ne ia vreun taxi???"franaaaaaaaaaaaa.gandesc 3 secunde , imi vine , mai procesez 2 secunde...m adusesem aminte ca e Dj Hype la Fabrica...say what? we're there, tin minte ca ajunsesem cu taxiu'n fata si mi se taia filmu' si se reapuca filmu' si dupa aia ata...imi aduc aminte doar ca m-am trezit acum 1 ora, ca's fresh , ca nu ma doare capu, dar ca trebuie sa mananc cea...atat imi aduc aminte si acum am vazut pe js sosetele aluia' da habar n'am pe unde'i el...am sa'l sun!

am sa sun sa vad , sa aflu si mai completez, ca dupa cum am cunosc, cu siguranta "this is only the tip of the iceberg".astazi, e duminca, chill , calm sa nu te zdruncini , "melceste" ca altfel te zgaltzai tare :D

Afu Ra - Equality

...to be contiunued?are oare?continuare?

Niciun comentariu: