luni

carduri,tigari si toate alea alea

cand te crezi destept , cel mai nasol lucru este sa realizezi , chiar si pentru o scurta clipa , ca ai fost tare prost :D . ciudat nu , ca asta sa fie primul lucru care pot sa il spun gandindu-ma la ziua ce urmeaza ! eee , eu nu ma cred destept , dar stiu ca prost nu's ... asa ca ieri ramasesem fara bani , nici un ban, dar linistit ca astazi teoretic e payday . mai mare greseala n'am putut sa fac deoarece practic/faptic abia maine e payday , si de oricate ori as baga si as scoate cardul din bancomat , bani tot nu au sa iasa...asa ca oarecum frustrat de dezinformarea mea , stau si beau o buna cafea , fara sa fumez vreo tigara , deoarece ma simt aiurea sa m-apuc sa cer tigari in stanga si'n dreapta !
cam aiurea , caci ieri ma gandeam la cat de frumoasa iti fac viata lucrurile marunte , dar azi am vazut si partea intunecata a lunii , sa zic asa : cum lucrurile asa de mici si obisnuite , banale, cum vreti voi iti fac viata un calvar chiar si pentru cateva clipe, daca lipsesc impreuna cu prospectul obtinerii lor intr-un timp cat mai scurt...


e clar oricum ca , pe masura ce omu' isi ocupa timpul gandind sincer , despre el sau despre ce vrea el, cineva acolo sus e montat sa iti demonstreze ca gresesti, sau din contra sa-ti confirme sau sa iti arate si jumatatea plina/goala a paharului, pur si simplu prin puterea exemplului.oricat de naspa ma simt fara tigari acum , sunt oarecum fericit, ca am vazut si invers...acum am sa ma intorc la treaba ca am N'spe mii de mailuri , si eu nu primesc spam :D.

Eu unu mi-am pus PC'ul sa se aprinda la 7:00 cu winamp in startup si ia uite ce a fost prima si singura piesa :

Amy Whinehouse - Back To Black

Si nici ca mai bine se putea ;;)

Niciun comentariu: