joi

Rematch !

imposibil dom'le , imposibil, nu'i lucru curat dom'le, pur si simplu nu'i.ori dumnezo' vrea sa ma pedepseasca ca m-am plans online/public de monotonia si rutina sortii, ori asta'i felu' lui de-ami rezolva problemele... i don't know, i care , but it doesn't matter anyway.
astazi, of astazi , totul parea perfect , stagiile persnolale de evaluare a monotoniei au mers bine pana la un punct.iar la metrou printre babe parfumate cu mirosul cearsafurilor nespalate, cu venerabilele oi tinere :P , am schimbat la dristor , as always, dar spre uimirea mea , am gasit ziarul "Ring" , da , ala gratis , ca pe ziare eu nu dau banii ! asa , l-am gasit , intr-un mod caracteristic spiritului meu de observatie, m-am prins ca era ceva ciudat la mijloc, dar n-aveam de unde sa banuiesc viitorul urmatoarelor 20 de minute...iesind de la metroul obor ,odata cu fluxu' de oameni, eram ca hemoglobina'n'sange, multi, la fel,inghesuiti, mergand in aceeasi directie toti, cu aceeasi viteza etc ... ajung in statie la 143 , fericit ca dupa ce am terminat cu "Compactu' " la metrou,
mai am ceva de rasfoit in statie asteptand autobuzu' .toate bune si frumoase , vine autobuzul si fashnetz cum sunt(ca's slab de te sperii, dar agil :> ) reusesc printre babe si mosi cu artrita si plase'n maini, sa cuceresc un loc pe scaun direct in pole position.terminasem ziarul, intrasem again pe "battlefield'ul" matinal al minusculei tablite cu 64 de patratele din telefon.incepusem bine , eram prins intre pioni.la un moment dat ceva forfota simteam in jurul meu, dar dupa cum spuneam eram prea prins lupta...couldn't care less, putea sa explodeze autobuzul , daca scaunul meu mergea inainte spre "birou".mai trec vreo 2 minute, la care aud o voce parca fericita..."Neatza Cosmine!ti-ai luat abonament?..." , nu bagasem de seama, nu recunoscusem vocea, nici nu mi-am dat seama, nici nu m-am uitat!...dupa fix 3 secunde iar : "Cosmineeee?" , ma uit era "baba de pe tabla de ieri" cu legitimatia'n piept si un zambet pe fata...imposibil , imi daduse bab sah , din nou, vrea rematch...in mintea mea : "ok!BRING IT OOOOON!" ..."Ti-ai luat abonament?" , zic nu doamna , ca in seara asta vreau sa imi iau, ca iau banii" ... baba , iar "Iti dau amenda, ca voi astia din moldova sunteti nesimtito !" , incredibil , abia ma stapaneam din ras , si-a dat muie singura :)) , si eu eram doar spectator, nici nu trebuia sa fac nimic decat sa aprob! la care zic :"nu, va rog , vai, nuu!" foarte afectat...baba zice : "Ba da, meriti!" , eu scurt : "Ok!mai aveti datele mele?" , ea parca fericita, "Da , le mai am , nu te dau jos, iti vine prin posta cosmine!".MAT , baba s'ampachetat singura, nu si-a lasat nici o sansa...

Minunea, minunata e ca dupa ce coborase baba, o domnisoara, se uita la mine si zambea suspect si ma intreaba , "Da, pe tine nu te cheama cosmin nu?" ... n-am zambit n-am zis nimic altceva decat "Ba da!. sunt din Galati!" , toate astea ca sa fiu cu vreun mic pas in fata surprizelor de genu' pe care dumnez'o le mai pregateste...ma astept sa ma'ntalnesc din nou cu baba pe tabla maine...ce sa mai, numa' de monotonie nu ma mai pot plange! :P

*Promit ca-mi fac abonament* ...sper

Astazi, muzica linistita pentru mine, inteligenta si pasionala...Am descoperit:

"Maurice Ravel"

Eu si Cosmin, va uram o dimineata cat mai placuta si o zi buna in continuare ! =))

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce tanar esti ! Un gentil, multumesc pentru link, o sa studiez cand o sa am timp. Doar ca e cam tarziu, efectele neplacute de ordin fizic au disparut deja in cei 5 ani care au trecut de la momentul fatidic :)
Si, crede-ma, sunt o fire studioasa, nu fac nimic fara sa ma documentez, nici macar sex :)
Sau mai ales :) Documentatia implicandu-l si pe respectivul cu genealogia lui cu tot pana la 5 generatii in urma :)
Mi-a facut placere sa te vizitez si iti multumesc inca odata pentru grija fata de problema mea cu menopauza :)

Mihai.T spunea...

tanar si preocupat :P ... de problemele altora se pare ca, oricum sarcasmul ironic ma caracterizeaza ! bine-ai venit pe aici

flashback spunea...

Si uite asa imi vine un chef sa-mi iau masca de baba si suflet de gheata Cosmineeeee si sa iti vad reactia si eu sa zambesc necrutatoare. Muhahaha!

Mihai.T spunea...

sper ca de maine cosmin, sa nu mai existe si nici sa nu apara in cazul n care ma "dedublez" in vreun nou fel :D ...si lasa masca de baba ca si tu si pozele tale sunteti frumoase oricat de mult ar trece platina timpului peste voi