joi

voodoo'n telefoane

cine mama dracu, se mai trezeste in ziua de azi cantand? hehehe ... euuuu, din nu stiu ce motiv fredonez "Suzanaaa, mi-ai furat banana...lalalalal-la...nu ma mai jooooc !".ampulea, de-a dreptul ampulea, ca n-am auzit piesa asta de ohoooo, dar eram in dush, si-aveam chef sa fredonez ceva si cred eu ca subconstientului i s-a parut o partitura potrivita.ma simt prost , mai ales cand ma gandesc la traistariu asta de canta piesa, barbat, daca il putem numi asa pe care eu nu'l inghit de nici o culoare.mi se pare cel mai mare wannabe ever din industria muzicala dupa fizz ala, caruia i-as rupe degetele 1 by 1 , articulatie cu articulatie , toate astea foarte incet ca sa-i vad fata aia penibila suferind.
am astazi cateva mici probleme personale pe care cumva trebuie sa le rezolv , si sincer habar n-am cum...nu'i nimic foarte grav da cred ca se soldeaza cu remedii babesti , voodoo sau ceva foarte obscur in orice caz.
prima...ce mama dracu faci daca ai un asa zis "ulcior" la ochi? sa-mi fut una daca am avut vreodata, sau tin minte sa fii avut, am auzit ca ceai de musetel oO sau ceapa seara pe ochi si trece...dar ma astept dupa d'astea sa mi se recomande si niste matanii si plm.
a doua...sunt freakin' bantuit de femeia controlor de pe linia lu' 143, adica eu Cosmin din Galati , iar m-am intalnit cu femeia asta, si e deja stresant , deoarece n-am reusit sa-mi iau abonament.pur si simplu din cauza ca orice ban are o alta utilitate imediata mult mai importanta...it's not funny anymore, VOODOOO please ! :D
a treia...ma suna 3 numere de telefon diferite...de 2 zile , unul dupa altul seara dupa ora 10 , si pe la 4,5 dimineata.prima data cand am vb cu unul din numere, a fost o domnisoara care s-a recomandat ca fiind "Laura" si se intreba daca n-as vrea sa beau o cafea pe la romana.i'am raspuns politicos ca eu beau 1 singura cafea si asta se intampla la birou , departe de romana, m-a intrebat de suc , i-am raspuns ca nu mai bag e'uri in mine.si m-a salutat poilticos.same here.de pe numarul ala primesc telefoane , raspund, si aud doar cum respira(cineva) nu zic c'ar fi "Laura" si nu zice nimic , si ma enerveaza...as putea sa-mi fac minute pe cartela , ca nu inchide , pana nu inchid eu...restul numerelor , same shit.ce cacat faci in situatii d'astea???ca n-am chef sa-mi tin telefonu pe silent si mai presus de asta n-am chef sa ma trezesc la 5 dimineata...de ce?da, de ce la 5?pesemne ca atunci e partea zile in care sunt cel mai acru...

Asta este, m-oi descurca eu cumva cred, dar i'm open to suggestions in any of the matters above ! :P

Good morning cu urmatoarea "muzikie" :

Audio Bully's - I wont let you down

Niciun comentariu: