marți

un boom...de melancolie

asa de bine a fost aseara cand un prieten care'mi promisese mai de mult, ca "maine" facem un gratar la el in curte m'a impresionat ca n'a uitat ca nu s'a tinut de cuvant,si ieri pe la amiaza cand eram in toiul muncii,m-a sunat: "hai la mine, sa-ti arat ce buna'i scrumbia la gratar"...super tare, nu m'am mai putut gandi la altceva de atunci...ajunsesem ,era numai bine afara nici prea cald nici prea rece, miros de gratar, cu un "spritz" in fata, o poveste cu amicu' intinsa pana'n miez de noapte, o adevarata nebunie linistita.exceptionala, n'am stiut ca e un peste asa bun.inca o situatie tipica de "as good as it gets" , asta pentru oamenii care se bucura nespus de mult pentru micile placeri ale vietii...nimic nu parea sa prevesteasaca dezamagirea zilei ce urmeaza, adica azi:

aziiiiii, se misca greu,azi, totu'i incet,azi, abia m-am dat jos din pat.nici nu facusem ochi dar stiam ca e ceva in neregula , drept urmare primul lucru care l'am facut a fost sa merg la geam.trist "azi", poate cel mai trist din ultima vreme...am un feeling de parca e 15 septembrie si am 7 ani si merg prima data la scoala...pe bune, vremea asta "grea" de azi apasa asa de greu pe umerii mei ca si ghiozdanul la vremea aceea.de ce sa ploua?era asa bine cand ma duceam catre metrou sa ma intalnesc cu "oile" si soarele promitea o zi nemaipomenita.vremea asta mohorata cred ca ma face "emo" :D.
am vazut si oile adormite care nu s'au prins ca ploua s-au ma rog...mergeau dezorientate in tricou prin ploae si se citea expresia pe fata lor gen : "wtf?!?" . mosii stand in statie cu ziarele'n cap.
parca singurul lucru care imi vine in cap acum este : "n'am chef!".n'am avut chef nici sa ma imbrac astazi, am ramas ca un bou si ma uitam la haine , eram in dilema , ca nu stiam pt ce ma imbrac.ci mai presus, cum mama dracu' se mai foloseste umbrela , sau unde'i? :D .am "decis" ca's in intarziere si m'am imbracat ca un clovn, da nici ca ma intereseaza.
posomorat,mohorat,melancolic sau imbracat ca un clovn, la un moment dat firul epic is reia cursul normal...sahul de pe autobuz e sfant , iar de acolo incepand indiferent de situatie totul merge ca la carte.nimic iesit din comun infara de faptul ca iar am zambetul pe fata cu care am sa oftic lumea din jurul meu care inca nu si'a revenit :D

hai sa o dau in mainstream , ca auzisem piesa asta in autobuz si mi-a "convenit" :P

Gym Class Heroes - Cupids Chokehold

"sper sa va vina soarele" , daca nu ma chemati si'mi aduc zambetul si voia buna :D



Niciun comentariu: