luni

ce'i important?

esteeee septembrie, si mai tragic, este luni...numai faptul, ca realizez aceste lucruri ma duce cu gandul la posomoreala, "incetineala" si un feeling general de "n'am chef azi".toate astea nu's nimic pe langa faptul ca vremea asta s-a schimbat drastic intr-un timp record.atat de repede incat n-am apucat sa-mi dau seama unde's hainele groase, de'am ramas debusolat in fata dulapului...l'am deschis si inchis de n ori astazi, m-am dus la geam si m-am uitat afara de cateva ori ca sa-mi dau seama incotro, dar am petecito' cumva, si uite ca's cu cafeaua'n fata la birou scriind.
este si data de 15 , parca acum incepe anu' de fapt, pentru multi pustani, chiar acum incepe, parca merg la scoala azi, grabiti , zgribuliti, dezorientati de ora matinala, merg la scoala , unii sa'si vada prietenii, altii doar sa'i vada pentru prima oara....of ce frumos era :P.cacat, zici ca's melancolic...

dupa un weekend mai mult decat ciudat, hardcore...pot spune ca realizez cat de important e locul de munca...scriu foarte'ncet ca ma gandesc profund, si'mi vin idei.e foarte important si nu doar privind prin prisma faptului ca e locul de unde'mi trag banii, de unde'mi finantez linistea si distractiile ci doar prin ideea ca este poate cel mai important loc social, pentru mine cel putin...reprezinta normalitate, ma intalnesc cu oameni normali, facem lucruri normale, eu unu , ma pun pe picioare dupa un weekend in care m-am destrabalat...imi revin.ma simt normal :D intre oameni normali , cam asta ar fi ideea ! port discutii normale, nimic iesit din comun, toate astea duc la liniste si siguranta, deci trebuie pretuit...il pretuiec caci altfel habar n-am ce m-as face fara el, din toate punctele de vedere.

cred ca astazi , asa linistit cum ma simt , si "looking forward" catre un loc social, am sa fac toate demersurile sa imi gasesc vreo 2,3 prieteni ca dupa munca sa merg in vreun "pub" cel mai englezesc/irlandez pe care'l stiu , d'ala intunecat, care miroase a vechi si a tutun, d'ala cu mobilier de lemn parca trecut prin ani, sa merg la o bere 2 ...sa socializez in alt fel, cu mai mult zambet pe buze :P

astazi, e chill, timpul se opreste...si tot ce trebuie sa fac e sa-mi tratez creieru' si minte d'aia tot ce'o fi, o fi foarte "pasnic" , pasnic in genu' asta doamnelor si domnilor :

"Maurice Ravel -> absolutelly anything"

Cheers

Niciun comentariu: