miercuri

ingeri cu aripi frante

ieri am rascolit putin trecutul...parca era ca un dulap de'al bunicii vechi cu miros specific de naftalina.nimic din ce era nou si frumos parca nu mai e , sau e acolo dar e asa de bine invelit in amintiri neplacute.sunt foarte pozitivde felul meu,nu, chiar sunt, am incercat sa vad ca si intodeauna , ce'i frumos sau ce a fost, dar parca nu mai era asa de excitant.s-a dus din puritate si inocenta...si-mi face bine, mie personal, ca nu mi-a fost greu si nici nu o sa imi fie.mai degraba imi e greu ca nu imi e greu, oricat de ciudat ar suna , mai bine nu stiu sa explic.

viata merge, merge frate inainte ca un tren, ca vrei , ca nu vrei , ca iti place , ca nu..."vietii" nu'i pasa, nu'i nici un moment de ragaz, foc continuuuu , chiar si cand dormi.si in 90% din cazuri cand incerci sa schimbi ceva sau sa te opui miscarii astea contiunue , ajungi sa te arzi...si cel mai ciudat e ca te arzi tot in mers...nu se opreste nici pentru o clipa de durere sau suferinta, si totusi cand suferi parca "totul" sta in loc, parca tot ce te inconjoara in acele momente sta in loc in jurul tau uitandu'se fix pe tine asteptand calm sa vada cum suferi.si, tot ce pot sa spun gandindu'ma acum la asta e ca : "asta-i cursul vietii" sau si mai crunt "viata merge inainte".

am incercat pe parcursul vietii mele sa ajut niste oameni...nu , nu dau bani la nevoiasi pe strada nici nu pun bani in cutia milei in biserica...daca ar fi asa pe strada le'as da un sanvish iar in cutia milei as pune o lipie de shaorma(ca sa intre ;) ) ... in fine, cu toata fiinta mea si cu tot ce am putut si am avut eu , desi nu am prea multe ,chiar am incercat sa ajut cativa oameni care aveau nevoie poate doar de'un ingfer pazitor , de'un trecator care sa nu treaca nepasator, de ala care spune da cand toti par a-ti spune nu, ala ultimu' pe care'l gasesti cand cauti ceva...sau poate pur si simplu' de'o vorba...nu vreau sa intru'n detalii ca nu'i frumos , dar fratilor m'am ars eu...de fiecare data.si ca un bou care nu vrea sa creada , am mai incercat, de zici ca's masochist.
asta se aplica si'n cele mai mici dintre situatii, caci sunt oameni care sunt "fucked up" si chiar au nevoie de ajutor, dar de fapt iti dai seama dupa ce te caci pe tine si-ti dai si sufletul de pe tine sa'i ajuti ca ai gresit...ai evaluat gresit situatia...ei n'au nevoie de ajutor in sine...ei au nevoie de cineva care sa'i ajute, si toata conceptia ta de binefacere se nariue si parca iti vine sa le bagi un cutit in beregata(ca sa'i ajuti normal )...dar daca esti destept , te resemnezi, pentru simplu motiv ca tu esti prostu' , ca'i sarit in foc sa salvezi carbunele de arsuri...o meriti atunci...o merit.
dar, am avut ultima zvacnire, m-am lasat, ca ajutoru' meu de multe ori prea putin pentru unii "oameni in dificultate".

"Esecul e pur si simplu sansa de a incerca din nou..." (H.Ford)

am sa continui pe aceeasi tema sumbra desi din nou sunt cu o cafea mare si buna'n fata :P

Kazi Ploae - 13

have a nice day !... no , really...Have a nice day !

Niciun comentariu: