duminică

vodka'n graba cu'n prieten grabit

m-am sculat s-au m-am trezit?m-am sculat?m-am trezit?momentan cred ca m-am sculat, ca eu nu am sa ma trezesc niciodata.2 zile...da, cam atat a trecut de cand n-am mai deschis calculatoru', caci, caci...iar m'am distrat.acu' ma simt vinovat ca n'am scris , da nimeni nu'i perfect.
am sa scot din mine "reflectii" a ceea ce am gandit , sau a ceea ce'am invatat din ce am trait sau pana mea.
pesemne ca stiti si voi ce's lucrurile alea mici si marunte , de altfel parca lipsite de importanta, dar care in anumite momente scot un zambet de multumire din voi sau poate chiar un suspin de liniste, sau mai stiu eu cum va manifestati voi cand sunteti fericiti...oricum lucrurile alea marunte, fac viata frumoasa...lucruri atat de neimportante ca si momentul in care constati ca n'ai absolut nimic de facut pentru cateva ore si decizi sa iei o carte'n mana si sa te linistesti sau sa-ti pui serialu' tau preferat + un popcorn la microunde si sa te uiti linistit,sau sa bei o sticla de vodka'n graba cu'n prieten grabit :D...sau sa sti cu o mare cafea cu lapte'n fata sa fumezi o tigara si incet incet sa mai scoti cate-o propozitie din cap pe hartia electronica...
banal , de-a dreptul si de'a stangul banal.asa li s'ar parea unora , care isi traiesc viata in prea mare viteza, datorita sinergiei faptelor...fratilor nu'i destul sa fugi prin gradina botanica, mai trebuie sa te si opresti sa mirosi o floare doua.nu's multi care reusesc sa se bucure cu adevarat de viata, nu's multi da sunt cativa.cel mai aiurea mi se pare fatul ca multi nici nu siu u adevarat ce i face cu adevarat fericiti.si mai trist ar fi faptul ca 90% ar spune ca mersul in club...ca asta a devenit un adevarat "hobby" ( hi5-wise :D ) aruncatul cu banii in stanga si'n dreapta.nu zic, ca si eu merg in culb, da nu-mi fac din asta un target saptamanal, adica astept sa treaca luni,marti,miercuri etc, ca sa vina vineri, CAND MERGEM IN CLUB !

bun, acu, daca stai si privesti lucrurile'n esenta, teoretic iesitu'l in oras e un mijloc aproape perfect de a socializa nevinovat...totu'i perfect pana la "nevinovat" :D , ca numa nevinovat nu'i cand mergi acolo sa te vad lumea cu noile tale toale, si freza "sukara" si cum arunci tu cu banii lu' tata si a lu' mama'n stanga si'n dreapta, si'n cap ai numa' pizde si cum sa bei mult sa te vada prietenii ce smeker esti...stiu ca am dreptate, ca asa'i in 99% din cazuri.

Intrebare : ce'i frumos pana la urma? ce faci tu pentru sufletu' tau?...pun punct ca ma asteapta o duminica dupa-amiaza in care am sa ma gandesc si mai mult :P

The Roots - Seed

Niciun comentariu: