joi

societate tip : bangladesh sau zoo?!?!

acurt pe doi, prima zi de advertising show , deja , dupa cum era "normal" firma la care lucrez a luat premiu de originalitate, cred, pentru impecabilul stand, sau whatever. de ce zic "normal" , paaaai cand am fost la interviu, m-au introdus intr-o frumoasa sala de protocol, unde pe un mare perete erau numai diplome, diplomase, certificate si plm, multe , chiar multe, si pe masa asa in mijloc erau niste premii de la print show si de la advertising show din anii trecuti . de-a dreptul coplesitor a fost interviul , numai din cauza asta :D .atat despre asta, abia astept sa vad si eu ce si cum, cred ca sambata ma duc...

acuuum, cred ca's de vina eu, cred ca dintr-o plictiseala enorma si o la fel de enorma placere, vad ce unii n-ar trebui sa vada.nu ca ar fi ceva interzis , sau gresit in ceea ce vad eu, e mai mult vorba de semantica gandirii...sunt critic, de felul meu, dar si situatiile ma critica, zic eu.pentru ca vad mult, ca cica as avea un simt al observatiei de-a dreptul nesimtit.

stiti statuietele alea dragutze cu cele 3 maimute care stau pe poponet, una cu mainile la gura, una cu mainile la urechi, una cu mainile la ochi...bineinteles ca le stiti, adica , n-aveti cum sa nu le stiti, numai daca ati trait sub o piatra se poate sa nu le stiti...destul cu statuile , hai sa incpe cu istoria de azi.
eu, ca intodeauna in grafic, la fix, la metrou, oile "on the right track" , de data asta si zambitor si de-a dreptul foarte ganditor...nimic extraordinar, ma mira metrou ca era cam gol, asa ca eu da'i si te uita la oameni, miroase , uitate la unghii, la fetze si plm, analiza grava.
dupa un timp , remarc un tanar uscat pe la vreo 20 si de ani pe scaunul cel mai din stanga, cu niste casti in urechi, asculta omu'n durerea lui ceva manea imputita si lacrimogena, am zis biiiiiine, ma mai uit la el, avea pe el un training "Prosper"(cine stie cunoaste) si "tadaaa" : niste pantofi negrii cu varf ascutit...Tipic.m-am uitat m-am saturat de el, neeext.langa el unu copilash, de vreo 16 ani "as emo as it gets", radeau pitici la mine'ncap de numa numa.neeext, antologic , un hip-hoparas langa el cu un training d'ala larg pe el de incapeau inca 15'n el si sapca d'aia d'alu "half'a'buck, 50'cent"...am rabufnit putin asa, intr-un ras domol.neeeeext.il stiti pe "Cousin IT" muntele ala de par din Familia Adams? el era futu'i fata lui sa-i fut...pletele pe spate pana la cur, singura diferenta intre el si "Cousin IT" era ca asta purta un pulover cu Megadeth si sunau chitarile alea scartaite din urechile lui de ti se ridica paru' pe maini daca stateai langa el.
dau mai departe, de zici ca eram la expozitie , si langa rockeru' asta de dadea domol din cap , ghici cine statea : cea mai comunista baba de azi...EVER. d-aia cu palton naftalinos , cu plasa'n mana si batic in cap.statea baba mea pe-o parte sa'i vada pe astia toti in linie mai bine si se citea in ochii ei "nedumireala".comic nu?
dupa ce-am vazut bine baba, si s-au termiant scaunele...am dat "scroll" catre o privire de ansamblu a acestei banci din metrou, si mi-a ramas imaginea astora' stand pe scaun unu langa altu'n cap ca o poza bine facuta, si'ntrun mod de loc voit, ma apucase rasu, asa , de unu singur , cu chicoteli necontrolate, de se uitau astia toti la mine...m-a luat si mai tare, de ma'ntrebase baba daca imi e rau :)) .Statia obor , ma dau jos si va las aici , futuva'n gura de maimute =)) .

Morala , morala mea...incet incet , ne ducem catre o societate "bangladesh" , imi place...da's unele specii care nu mai trebuie perpetuate...sub nici o forma.stiti voi la ce ma refer.

Artist of the day :

Gangstarr !

Niciun comentariu: