marți

tampenia normalitatii

cine s-a obisnuit instant?cine , cine?eeeeu...ieri a fost o zii emooo, zi in care m-am tratat cu patul, ma strangea patura'n brate de zici ca nu ma vazuse de hohooo , perna ma mangaia de zici ca eram un copil foarte cuminte.a trecut.ma asteptasem ca si azi sa ma simt mohorat din cauza vremii, dar nuuuu...m-am trezit mai fresh ca niciodata, m-am imbracat bine si-aveam un chef nebun sa merg sa vad avalansele de oi de pe la metrou...parca in secunda in care am terminat de coborat scarile si eram in teritoriu "metrorex" m-au invaluit oile...si parca pasul s-a grabit , eram in cursa :D ... fiecare mai grabit ca celalalt , cu ochii geana pe cutiile cu ziare gratis, goale de altfel.

acum iar am ajuns la birou, si la 3 secunde dupa, mi-am luat cafeaua de pe birou si am mers la "fumatoare" unde spre uimirea mea, aproape toti colegii de prin birouri erau prezenti, al naibii, da multi sunt, in jur de vreo 30 , preponderent femei, fapt nasol in ceea ce priveste linistea ca urlau astea toate'n legea lor de zici ca eram in curte la bunica printre gaini dimineata.lipseau cu desavarsire cocosii care sa le reduca la tacere prin mijloace neortodoxe ;;) .
ma gandeam ieri cat de important e locul de munca, si mai presus ajunsesem la concluzia ca e foarte "social" o mecca a sociabilitatii, pentru mine , cel putin...
asa e pentru astia ca mine, care de mici sunt etichetati de prieteni ca fiind tampiti, idioti, sau alte epitete "shugubetze" pe care mandru mi le asum.e misto, pentru ca tampit cum sunt printre oameni mai mult decat normali , care fac lucruri mai mult decat normale singurul sentiment concret care ma poate inconjura este acel sentiment de fericire ca sunt integrat...printre oameni normali.ma rog integrat in cazul meu...camuflat, sau si mai grav idiotenia mea este ignorata :D .
cu capu' indurerat de filozofii matinale acute, imi dreg inima cu fericirea realizarii acestor stari ale lucrurilor.ce'i drept, ma cam stradui, sa nu izbucnesc...dar stiu ca de cateva ori am mai scos un "Pizdaaaa matii !!!" de nervi , de m-au auzit fetele de la intrarea in birou.sunt sigur ca fetele mi-au pus deja o porecla, caci de fiecare data cand intru'n birou de la departare le vad vorbind, iar cand ajung langa ele tac :D . nu'i nicio treaba tata...are baiatu' remediu si pentru voi, acum ca m-am gandit am sa fiu parsiv si-am sa le zic ceva de genu "Hai sa facem asta!" cu accent pe "facem" la plural, ca si cum m-as include in treba pe care am sa le-o dau :P , dar ele habar nau de pomelnicul de task-uri ce le asteapta , numai si numai , cu dedicatie de la mine pentru ele.

Acum ca's pasnic si mi-a venit si ce sa fac, ca deh "mi-a venit" pot si spune ce'o sa ascult astazi.am pe stick 2 albume mai vechi de la Dilated Peoples si o sa le diger in pace astazi :

Dilated Peoples - Work The Angles (sharp and precise...)

Goooood mooorning and Goooood day ! :P

Niciun comentariu: