marți

'tuti crucea matii

bleah...aseara am avut parte de multa nesimtire, muuuuulta nesimtire, tipic romaneasa si , si mai tipica unei femei fara nici un fel de educatie "whatsoever".n-am ce sa'i fac asta e , da'o dracu de viata ca nici c'am sa povestesc mai mult...

dar , pe mine nimic nu ma doboara din "questul" meu de a'mi trata spiritul de diversele boli cronice , ca si nesimtirea , prostia , infatuarea , ingamfarea , incultura , should i go on? nu, ca sunt foarte ofticat pe natia asta.desi m-am gandit foarte mult, ca poate e deja un subiect foarte discutat, devenit poate de'a dreptul tabu : romania asta.si-am ajuns la concluzia ca imi face bine sa scriu pe aceasta tema , mie personal, ca poate realizez una alta ca poate mai discut cu cineva si-mi arata si partile misto, ca poate impartim ca oamenii niste opinii, dar una peste alta mie tot imi place tara asta , nu cred c'as putea trai altundeva , da' tare vreau si eu sa refulez pe ea, get it?

ieri vorbeam de rusinea de care avem parte noi oamenii relativ normali , care n-am omorat vreo lebada'n viata noastra , n'am socat lumea cu ditamai jafurile la drumu' mare , ma intelegeti...

m-a lovit ! ia d'aci : suntem unul dintre cele mai religioase popoare crestine din europa...suntem de'a dreptul patimasi, nu ne mai saturam de pupat icoane din aur si argint masiv(total ne igienic) , nu mai stim cand sa ne gasim ocazii sa mergem in genunchi in jurul bisericilor, nu mai stim cum sa ii multumim domnului pentru cacatul pe care'l traim...nu ma intelegeti gresit, "fanatismul" asta e ok, e alegerea oamenilor, dar pana la un moment dat.problema mea e ca acesti oameni pot sa'si concentreze eforturile , enorme, in unele momente catre altceva, cu totul altceva, constructiv...sa faca ceva pentru ei in pana mea de inculti inrobiti ai dezinformarii si inculturii.adica eu vad biserica , hai sa zice, ca si casa domnului...dar nu'i bine ca e facuta de oameni, la fel ca religia...adica domnul asta e un mare jmeker , are o galagie de case mai mici , mai mari, peste tot...dar el nu'i niciodata acasa, in schimb sunt mai tot timpul "ingrijitorii" acasa, care contrare credintei principale de a'ti ajuta aproapele sunt tot timpul pregatit sa'ti ia banii, nuuuu , nu vor paine, nu vor mezeluri, nici haine pentru copiii neajutorati.VOR BANI , de hartie daca se poate, dar iti iau si monezile cu placere, ca doar au tot felul de cutiute speciale pentru monezi , deghizate sub tot felul de denumiri care mai de care mai lacrimogene, gen "Cutia Milei" and the list goes on...mai grav e ca EU stiu , si imi e clar ca biserica e foarte multe lucruri super mega , extra giga importante in lume, numai un lucru curat nu'i.deci simt ca tre sa ma repet ca sa nu ma cert cu unii, eu am o problema cu BISERICA CA SI INSTITUTIE , nu cu religia si cu dumnezo' ca, cred cu tarie si eu in ceva, doar ca eu nu simt sa'i zic dumnezo',budha sau allah , eu cateodata ii zic "Frate", gen "Frate-ti multumesc ca m-ai ajutat sa trec peste asta si plm...merci!" .Eram la capitolul ce'i biserica de fapt , biserca'i facuta de oameni, e sortita greselii de cele mai multe feluri , e de'a dreptul "evil" , una peste alta este cel mai vechi si mai performant instrument de manipulare in masa prin dezinformare (exact ceea ce PR'ul din ziua de azi ar vrea sa fie :D ) .oamenii din cauza ca's prosti au fost dezinformati, drept urmare ghidonati, si biserica a traiti bine si-a devenit o institutie mondiala care poate fi si denumita ca ce-a mai profitabila banca din lume "whatsoever" , e singura institutie care nu plateste nici o taxa in lumea asta, in schimb ia banii oamenilor din cele mai idioate motive : "Ai nascut! tzeapa ta , tre' sa'l botezi te costa 1 mil, whaaaat?" , "o iubesti? zi ma fraiere , o iubesti? ea te iubeste?...bun , nah, pune de'o petrecanie mare si da 2 mil si va casatoriti!" sau, my favourite : "Imi pare rau pentru ca v-a murit sotul in iraq doamna, dar nu mai plangeti caci pentru unicul pret de 1999 ron/30 de ani avem cea mai pasnica adanca si uscata groapa pentru dansul + ca fratele meu face cele mai confortabile sicrie ever!" ...mda...am devenit morbid, dar pentru mine e un subict sensibil...

s'ajung la tinta...de ce suntem un popor de cacat? pai suntem prea "religiosi/bisercosi" ... suntem ignoranti,inculti, d'aia suntem inca manipulati de biserica, grav de tot...d'aia ajung popii sa futa tot felul de enoriase, sau prunci de tigani, d'aia preotu din sat bea cu tine la masa si dup'aia te spovedeste si-ti spune cate matanii tre' sa faci ca esti alcoolic.d'aia popa se excita la spovedanie cand maricica'i povesteste cum la inselat pe Ionica cu gherghita...suntem prosti, dar prostia cea mai mare e ca suntem prosti in prea multe feluri!!!

Vine si piesa zilei , "ceva miraculos de adrelinos", ca doar nu va las degeaba :

Markus Schulz - Fly to colours (Genix remix)

Have a nice...sarcastic day ! :D


4 comentarii:

Anonim spunea...

esti praf ma omule,blogul tau nu are nimic original,toata lumea isi face blog azi...doar ca mai trebuie sa stii si ce sa scrii in el ca sa nu fie unul banal.

Mihai.T spunea...

nu vreau sa fiu original...il iau ca pe un jurnal din viata mea banala, scriu pentru mine, si-mi place ideea ca vad altii.

Mr. Arrow for You spunea...

"esti praf ma omule,blogul tau nu are nimic original"

Nu stiu cite bloguri vizitezi tu, sau daca ai un blog personal, dar ca sa critici o alta persoana pentru creativitate iti trebuie mai mult decit "praf".
poate ne ajuti cu un link sa vedem cit de originala este creativitatea ta...

Anonim spunea...

mie chiar imi place blogul ..sincer..cred ca e primul pe care il agreez cu adev... I usually hate them
you really seem like a cool guy..singurul inconvenient ar fi culoarea font-ului...nush pe mine ma dor ochii rau dupa 3 min....
perhaps you'll consider updating it :P..vad ca nu ai mai scris de mult in el