joi

genti , scroafe , matrix...o nebunie

o seara ciudata, intarziata, cu un somn tampit sau un "nesomn" din cele mai tampite motive...ciudat dar am ajuns sa urasc gentile de voiaj :D oricat de scumpe, elegante, sofisticate ar fi ele, "vuitoane", "hermesuri","diengiuri" doesn't matter...i'm the backpack type of a guy!...m-am trezit cu un sentiment acru in gura, dar totusi fericit, as always dar neobisnuit de "montat".adica faptul ca am deschis ochii si e o noua zi, este pentru mine more then enough sa fiu zambitor, dar nu ma intelegeti gresit, cateodata ticai ca o bomba cu ceas si ochi'mi fac in cap ca la jackpot in cautarea de cearta sau scandal...eh, astazi a fost una din acele zile!tragic, just tragic...pentru cine ma'ntalnit.

Sa 'ncep, dupa cum ati vazut mai sus , desi aseara la un moment dat ma delectam cu popcorn si ep 113 din noul meu serial preferat ( Heroes ;) ) la un moment dat lucrurile aveau sa ma nelinisteasca intr-un mod destul de "neromantic". deci n-am dormit prea bine, nici prea mult...consecinte : oricat de pozitiv sunt eu , hormonii mei in dimineata asta impreuna cu nervii, "bolboroseau" grav de tot , ca o ciorba uitata pe foc vreo 2 ore...buuuuuuun, eu, nervii, nesomnul si cu monotonia'mi caracteristica la 7:50 ne indreptam furtunos catre metrou sa ne intalnim cu oile...o mica rotita din mecanica monotoniei zilnice este faptul ca dupa ce trec de "checking'ul" de la intrare in gura de metrou imediat se gaseste cutia cu ziare gratis :D "Compact" si "Ring" pe care le iau in general, doar pentru ca's GRATIS ...doua femei in fata mea iau ziare, cedez randu' ca deh, sunt "gentilom" si cand imi vine randu' pun mana pe ziar, o mana pune si ea exact dupa mine pe acelasi ziar si o mana imi apare intre picioare pe acelasi ziar...nu zau, intr-o fractiune de secunda m-am schimbat la fata , mi s-a ridicat paru'n ceafa si ma ardeau narile...m-am prins de ziaru ala ca o menghina si mai si impingeam in jos sa nu poata lua de dedesupt.si-am urlat "HOOOOOOOOO ROMANILOR" ca mai sunt ziare ... ca intr-un film mainile s-au retras incet, fara nici o miscare brusca (inclusiv aia dintre picoare) si privirile lor ma tintisera de zici ca erau copii fidele ale lu' ala din X-men...erau femei...intrigata pizda, ma rog , "nioashca" , "HOOO TUUU! CA NU ESTI LA ZOO ! ! ! " , imi cursese un strop de transpiratie pe nas si simtisem cum s-a crepat smaltul de pe o masea mai din spate, la care zic "NU SERIOS SCROAFA GENTILA DE ROMANIA CE TE AFLII IN LIBERTATE PE LA METROU!HUO..."din acel moment restul de maini candidate la acelasi ziar s-au dus fara sa mai ia nici un ziar ... victorie, sau pana mea , ca nu ma interesa,ca eu m-am racorit...dar meritau gestantele naibii ! imi revendic ziarul pentru care mult m-am luptat si ma duc spre peron...ziarul mototolit , si eu in capu meu "FUTU-TI COPITA MATIIIII!!!" , cred ca urlasem asa de tare'n gand ca m-au auzit aia din jur =)) . m-am linistit, chiar si cu ziarul mototolit, mi-am citit zodia zilnica , in care imi spunea ceva de genu "Sunteti foarte irascibil azi...bla bla...nu va este mila de cine va sta in cale"...YOU GOT THAT RIGHT BITCH !

Tin sa precizez ca toata intamplarea asta nu cred ca a durat 30 de secunde, dar la cat de nervos am fost am primit un bonus ca HULK la nervi care se asemana tare cu "efectul MATRIX".ma tin "hyped" si va recomand cu caldura ceva de intretinut nervi sau agitatie :

Plump Dj's - Essential Mix 2003

Gata, iar sunt cu cafeaua in fata , ma pregatesc de o tigara si pana mea ... chill+happy si ready de treaba !

Have a nice day ! :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

park aveasi una din femeile tale genti din astea FAKE:)))))
la cea chanel se vedea de la o posta...modelul ala l-am vazut la harrods cu un pretz ffff mareeee...oricum nu si-ar permite-o oricine...dar oricum destest genul asta de fete,louis vuitton&co are so overrated>:& dak tot ai bani,ia-ti o geanta rock&roll a la alexander wang..:D neagra,edgy,cool....the rest are so yesterdaaaaay:D