marți

care nesimtire?

dupa 2 saptamani in care am avut un "poll" in dreapta blogului , pe seama arhidiscutatei intrebari "Este tara asta un mare cacat?" rezultatele vorbesc de la sine , si drept urmare 68% dintre vizitatori considera tara asta un mare cacat , fapt care nu ma mira catusi de putin, cand noi avem marile capetenii ale statului care considera criza economico-financiara din america oportuna...nu zau? ei considera ca acum mai multi romani vor cumpara proprietati in america , mdeah...neeeext ! 12% dintre "votisti" nu stiu ce sa zica, pesemne ca patura sociala de mijloc a votat, caruia ii merge relativ bine si sunt orbi ca liliecii :D...neeeext!ooooh 18% , da dom'le 18% sunt clar de partea roamaniei, aici intra zic eu , nationalisti, patrioti, rromi , si oameni care au reusit sa profite de sistemul fraudulos din romania si o duc bine , sau oameni, care sunt si ei intr-atat de nesimtit incat sa nu observe(sau sa le pese) nesimtirea si lipsa clara de educatie care ne inconjoara.
atat, n-am chef sa spun mai multe ca , cu totii stim.dupa cum se vede , am zis ca e mai bine sa nu judec rezultatul final , deoarece era clar raspunsul...surpriza'i ca am judecat "votistii" :D. drept pentru care cred ca la raspunsuri puteam sa pun asa : "Nu sufar nesimtirea ce ma inconjoara" , "Sunt prea ocupat sa observ" , "Care nesimtire?" . diiing!

sa revenim la momentul prezent...ehhh, cred ca sunt cel mai odihnit om de prin bucuresti astazi...c'am ajuns acasa devreme ieri, si la 6 si ceva mancasem ca un porc si eram in pat...motiv pentru care subconstientul meu a decis sa adoarma fara nici un fel de notificare in prealabil...si mai grav de atat, a hotarat sa se scoale/trezeasca acum vreo ora jumate doua...multumesc , iar sunt fresh & up and running.

Bagati putin Maurice Ravel si gata :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

Mah si io ma numar printre aia 18%,si nu sunt nationalist,patriot,rrom,si nici nu m-a dus capul indeajuns incat sa profit de sistemul fraudulos de la noi. Dar daca ma screm sa imping mai la coada partea financiara,pot sa spun ca o duc relativ bine. Hai sa-ti zic cum vad io situatia. Tara asta e (invelita intr-) un mare rahat! Asa da :) S-au balegat pe ea toate capeteniile statului cam din anul 1700 incoace. Now that's a lot of crap. Si nu mai e de mirare ca nu se mai vede nici o urma de stralucire sub atata cacat. Zicea un prieten bun ca "noi mergem cu frana de mana trasa". Parerea mea e ca avem mult mai mult potential decat ff multe alte tari din vest, dar nu are cine sa-l exploateze.Iar democratia inca n-a fost instaurata la noi,fiindca poporul (caruia duresc sa-i transmit pe aceasta cale un sincer "fut'te-n cur de popor") n-a invatat sa gandeasca democratic,nu e constient ca democratie inseamna "puterea poporului". Noi suntem fututi de altii prin toate gaurile. Iar la sfarsit spunem "multumesc,mai vrem".
Anyway,deja aberez... Ideea e ca io vad tara ca pe un diamant rahatit pe care n-are cine sa-l curete. Esti de acord?

Te pupa fratili Vladone

Mihai.T spunea...

sunt total de acord cu ideea de diamant ne-slefuit...oricum nu schimbam nimic daca nu incepem cu noi insine so...we're as good as dead :D

Anonim spunea...

Da,probabil ca o sa murim niste frustrati noi 2 :D Da' cred ca o sa ne saturam la un moment dat si de tratamentul asta. Am inceput sa mai dam cu nasul pe la altii,sa vedem ca se poate si altfel. Macar din invidie,si tot o sa ne schimbam.Pai cand o sa vada Gigel din Bucuresti ca Gigel din Praga hotaraste ce se construieste si ce nu in oras, o sa vrea si el "drepturi d-astea smecherite". Ca tocmai ce s-a construit un Ikea,Cora,Carrefour whatever, in parculetul din fata blocului lui Gigel.
Doar ca,ironic,in era informatiei noi nu suntem informati,prin urmare inconstienti ca avem puterea sa facem ceva,sa schimbam noi ceva,nu autistii de Basescu sau Tariceanu. Ehhh...
Dar pana sa schimbam ceva,mi-am adus aminte ca tre sa ma duc sa-mi ridic azi autorizatia de parcare. Hai sa te vad acum coitze care-mi mai iei locul!! :)) (that's what i was talking about)

Mihai.T spunea...

asa tata , asa , ia atitudine :D