luni

Este aceasta tara un mare cacat?

Vreau parerile voastre pe aceasta tema...ma "mananca" de mult aceasta intrebare...si bineinteles toate intrebarile "colaterale" ... am sa dezbat foarte mult pe tema asta de acum incolo pe parcursul a 3 saptamani.vreau sa vad cum se vede prin ochii altora, si mai presus de asta vreau sa stiu de ce se vede asa...una peste alta imi place tara mea, nu stiu de ce , ca nu prea am multe lucruri bune de zis si nici nu's nationalist! dar as vrea putin genocid pe la noi, si as fi de acord sa crap daca as putea sa iau cu mine in mormant macar 100 de mii de prosti.


nah go go go

3 comentarii:

Anonim spunea...

Pai ce sa zic,Romania e o tara plina de cocalari cu scutere,e prea greu sa zic cei Romania e prea observabil cu ochiul liber,numai uitandute la TV si-ti dai seama imediat.Insa am gresit cand am zis Romania,poate oamenii din aceasta tara care strica Romania,si referitor la intrebare:DA tara noastra e de cacat,si in curand va ajunge si mai rau.

Mihai.T spunea...

eu sper sa reusesc sa-mi educ copii...ca sa nu ajunga atat de rau...caci politician nu's sau lidfer de opinie sa pot schimba ceva, dar macar poate reusesc sa fac front comun cu unii cititori!poate mai citesc altii si incearca sa se schimbe si sa-si schimbe semenii, eu stiu...incercarea moarte n-are.sa traiesti

Anonim spunea...

suntem ANTI-FASHION...nu-ti poti permite sa iesi imbracat pe strada ca in new york,se uita toti ciudat la tine....pe mine asta ma deranjeaza cel mai rau....nici macar nu poti cumpara online..pt k tara noastra nu figureaza pe lista de shipping(ma refer la haine:D)
in al doilea rand, f multi sunt spalati pe creier aici...mai ales generatiile vechi. Nu se poate trai fara carne,mama,ia is mananca.ai nevoie de carne...(give me a break,I'm a vegan)...de cei prea religiosi nici nu mai vb..
Multi tarani, prea multe curve (mai ales in bucurestiul asta)
locul asta e o gaura de sobolani.....nu mai suport....
si cel mai rau
pt mine
este faptul k nu pot respira in plm aer curat in tara asta infecta!!!
n-am nimic personal cu fumatorii,e treaba lor ce fac, bv lor,etc DAR in tarile civilizate nu se fumeaza in public....este insuportabil......suntem niste inapoiati..as prefera sa-i vad pe toti cum isa baga in vena numai sa pot respira si eu aer curat :(((
everything sucks here:((((
as pleca oricand in afara......
nu mai suport,si atsa nu e loc bun pt a-ti creste copii ..sa fim seriosi....ce e in licee acuma..XD
toate fetele sunt curve de mici,si unele mai au si accese de importanta a la "eleva xxx shit"......
nu ramane decat sa ma rog sa pot scapa de aici intr-o buna zi