vineri

puiule?da, mariana...

am fugit frate, am fugit dupa 143 , ca dupa ce-am iesit de la metrou l-am vazut la stop...am fugit in paralel cu el, si in ultima clipa , m-am suit in spate la ultima usa...era gol golut, si oricat de incredibil ar parea, cum mi-am ridicat ochii, tot baba controloare era acolo =)) ... ne-am salutat de parca eram prieteni, si de data asta nici macar nu mi-a cerut abonament sau bilet, desi n-aveam.politicos , m-am uitat in amenda de ieri , si-am vazut ca o cheama mariana, m-am bagat in vorba ca sa aflu ce mama dracu e cu sansa asta...ca nu'i mai de loc "random".o'ntreb "tanti mariana, da de ce la aceeasi ora sunteti pe aceeasi linie?" , raspunsul babei vine de parca's fi copilu' ei : "Puiule (ma nimerise, dar ea habar n'avea :D ) , nu prea sunt incasari pe linia asta, si ne'a zis sefii ai mari sa stam pe ei cateva zile, da tu ai avut ghinion de nesansa!".zic : "am inteles tanti mariana, atunci ne vedem maine!" ii zic eu ironic...la care ia parca usurata : "nu puiule, maine's pe linia lu' 34!"...eram deja la mine'n statie , salut politicos ca un educat cetatean galatean ce ma aflu si plec.gata , once and for all cred ca am inchis povestea asta ciudata.

din pacate am treaba , multe intalniri astazi , si n'as vrea din tot sufletul sa nu fiu pregatit, caci imi place de inebunesc sa negociez...

Astazi , pentru "linistea ce prevesteste furtuna" din noaptea asta :D(cine stie cunoaste , de ce -_- ) am sa va recomand din nou ceva muzica "boema",o recomand cu incredere oricui alaturi de mici si bere :

"Vivaldi"

/sarcasm_off

V-am pupat, o zi buna s'aveti !

Niciun comentariu: