luni

fun...spontan

cine se trezeste de dimineataaaaa , hai sus , hai sus !...cacat, eu ma trezesc de dimineata , doar cine...cine se mai trezeste in ziua de azi cu 5 minute inainte sa sune ceasu'?huh?...problema este ca aseara m-am culcat foarte tarziu, 2 sau 3 nu mai stiu, deoarece "fusei" in vizita la o draguta domnisoara...da, am zis vizita ! foarte frumos din partea mea, m-a terorizat aceasta vizita...intr-un mod inimaginabil de placut ...cel putin pentru un gurmand ca mine...domnisoara avea o alta domnisoara , prietena buna a primei domnisoare, care statea la domnisoara pentru o vreme.bun , toate bune si frumoase, dar tin sa precizez ca in momentul in care am intrat in casa , am surprinso' pe acea domnisoara cu un mare cos de rufe in brate, imi batea la ochi deja :D , ca eu belesc ochii de mare mirare la femei care mai si fac treaba prin casa si nus' de varsta lu' mama.
m-am asezat confortabil , am stat la o "sueta" si in maxim 15 minute aveam un groaznic "munchies" , d'ala de care iti vine sa mananc si canapeau pe care stai ca ti se pare ca'i o napolitana...pe bune , daca imi aducea atunci un "sanvish" i'l haleam cu tot cu maini . dar nu se cade asa, ca deh, doar sunt in vizita...atunci ca un veritabil fan HEROES' ce sunt, am inceput in disperarea mea cu autosugestie, telepatie, voodoo si tot felul de cacaturi d'astea poate le apuca pe stimabilele domnisoare foamea. zis si facut le apuca , si fata...oh, fata se pune pe gatit gratare, carnati, salata , CLATITE ! ! ! ! ! ! ! !
Ajunsesem in rai.pe bune , in rai...ca si orice om care se respecta , si stie care'i raiu' cand ai "munchies" d'ala disperat, trebuie sa intelegi ca it's as good as it gets.mamamamama ce am mai mancat cu domnisoarele care sunt la cura , vai de capu' meu, muscam din carnati si din clatita in acelasi timp...porceste, atat eu cat si stimabilele domnisoare, ca ce pula mea , o viata avem , p'aia so' mancam ! ( cand suntem la cura )
Una peste alta , aceasta vizita a venit , total neasteptat si spontan, habar n-aveam de ce ma duc dar m-am simtit extraordiar, m-am simtit "spontan" de bine . atat de bine incat nu mai vroiam sa plec desi era vreo 2 noaptea...pacat, c'as mai fi stat :P.
De dimineata, neobisnuit sa ma culc asa tarziu , abia m-am trezit, sau ma rog sculat...intarziere, minuni, adormeala, d'aia nesimtita...atat de nesimtita, ca m-am suit la obor in masina buna, da in directia opusa, iar cum sunt obisnuit pe autobuz sa nu ridic ochii din ziarele gratis, am constatat ca ma duc in pula in directia opusa ca un stimabil dobitoc , dupa vreo 15 minute, bagami-as pula in ele de minute, c'am intarziat aproape o ora :)) caca'm'as in ea ora , ca imi era si rusine sa dau cu "fata" pe la birou, ca io' nu intarziu niciodata, vezi doamne...

Nevermind, scriu pana si in blog in intarziere, ce sa faci...viata moderna , minute dramuite a'la fast moving life...asta doar pentru ca : I fucked up the day before..but i don't mind :D

Calm tati , caaaaalm astazi, o iei incet si caaaalm :

The Roots - The seed

Niciun comentariu: