miercuri

dai "limbi" mai bine daca...ai parkinson!?!?!

astazi , din ciclul dimineti monotone, citez trecutul...si monotonia poate fi frumoasa cateodata , daca'i perfecta, adica daca se potriveste si e right on time...vreau sa spun ca am facu 25 de minute pana la birou, desi in general fac vreo 40 , ca la dracu schimb metroul si mai iau si autobuzul.dar astazi n-am asteptat nici un mijloc de transport, parca ele ma asteptau...uber fast si distractiv pe deasupra caaaaci...de la dristor inspre obor , am venit impreuna cu niste personaje colorate.starleta : o blonda , de vreo 20 de ani "tzutz" cum se zice , cu balcoane p'afara , inalta , pe tocuri, mirifica de'a dreptul (the shit pentru fanii pamela).inalta cum era ea se tine de bara orizontala de sus si se uita, la dracu, tot in sus, pula mea stie de ce, dar avea in fata ei pe la nivelul terasei (balcoanelor) un mos d'ala hyper-naftalinos de vreo 80 de ani mancat de parkinson si artrita de dadea din cap de zici ca era pe coca. sta mosu si se uita fix la aia intre tzatze, timp de vreo 2 statii, nu si-a miscat ochii, decat involuntar , probabil din cauza parkinson-ului.ma gandeam la el cu drag , dar si cu parere de rau...ca deh saracu si daca ar avea ocazia mai mult decat sa dea limbi, la varsta aia nu cred ca ar mai putea sa-i faca.dar fac pariu ca ar faceo cel mai bine...da ati ghicit...tot din cauza parkinson-ului =)) .
pac...obor, ma pregatesc sa ma cobor, mosu tot cu capu in tzatzele lu' aia.la un momentat bolboroseste el ceva , din care eu am inteles doar "pulii", ma bufneste un ras, doar datorita situatiei, la care stimabila domnisoara tzatzoasa il intreaba (politicos sa mor io') "Pardon?" , la care mosu epic : "Aam ziis...futi nu futi, vremea pulii trece!" . a inceput tzatzoasa sa rada , eu ma cacam pe mine , si mai toti oamenii de pe langa , l-am felicitat pe mos, si dus am fost.

cam asa'i romania asta daca esti atent si merituos...ajungi sa descoperi si parte haioasa, ca doar unde cacat mai traiesti d'astea?

astazi este miercuri, miercuri 24...zi oportuna, de'a dreptul fericita, caci it's pay day!...am in plan sa merg la o bere cu niste prieteni , prin laptarie, in ceva timp incep sa-mi fac lista de cumparaturi "domestice" , si daca ajung ma duc si sa imi iau si haine ... numai activitati placute astazi.in mare parte ca trebuie sa ma gandesc intens la cum fac sa-mi satisfac poftele, cele mai arzatoare dintre ele.poate ca astazi cineva va primi un buchet de flori ;) asa...ca fericire din fericirea mea :P.you never know!

Eu zic sa ascultam niste rap mai greu asa astazi , dintr-un motiv s-au altu' :

Immortal Technique - Peruvian Cocaine

Neatzaaaaaa ! ! !

Niciun comentariu: